joi, 9 mai 2013

Vasluiul s-a împiedicat din nou, 1-1 cu Gaz Metan

Vasluiul mai are doar şanse teoretice să prindă trenul de Europa, după ce a reuşit doar o remiză acasă, cu Gaz Metan.

Vasluienii mai speră încă la un loc de cupă europeană, dar pentru asta o victorie ieri era absolut necesară. Elevii lui Balint s-au aruncat în atac încă din primele minute, însă Pleşca a reţinut şutul lui Stanciu (4).


Apoi, Sînmărtean a căutat şi el golul cu un şut de la distanţă, dar mingea s-a scurs pe lîngă poartă (11). Pînă la urmă, moldovenii au reuşit să scuture plasa, cel care a făcut-o fiind Buhăescu, după o cursă de 20 de metri şi un şut la colţul lung (18).

Imediat ce s-au văzut conduşi, medieşenii au ieşit de la cutie, însă Eric nu l-a învins pe Straton din lovitură liberă (20), iar Avram l-a iertat dintr-o poziţie ideală (26).

Ucişi de Roman
Chiar dacă i-au lipsit trei oameni importanţi, Bawab, Petre şi Todea, toţi suspendaţi după ce runda precedentă au încasat stupid cartonaş galben, de la cabine tot Gazul a ieşit mai proaspătă, dar Roman, scăpat singur cu portarul, l-a luat la ţintă (47). Vasluienii s-au rezumat la şuturi de la distanţă, şi toate aiurea!

Pînă la urmă, Roman s-a revanşat cu 10 minute înainte de final, cînd a înscris în doi timpi după o acţiune a lui Eric. Elevii lui Balint n-au mai reuşit să revină şi cu doar 6 puncte în ultimele 5 meciuri şi-au luat adio de la cupele europene.

1 meci a cîştigat Vasluiul cu Balint antrenor, 2-1 cu Astra, 2-1, celelalte patru partide fiind trei remize şi o înfrîngere

"Anul trecut mi-am serbat ziua cu un 4-0 în faţa Mediaşului, acum această remiză m-a întristat. De la Steaua m-a sunat doar Iancu să-mi zică la mulţi ani, sîntem buni prieteni" (Nicolae Stanciu, mijlocaş Vaslui)

"Am făcut un meci bun, am luat un punct important. Avem un antrenor bun, îmi place că domnul Mulţescu e un adept al fotbalului spectaculos şi asta ne cere şi nouă" (Eric de Oliveira, mijlocaş Gaz Metan)

"Am avut absenţe importante, sînt mulţumit cu acest rezultat de egalitate, deşi puteam chiar să cîştigăm" (Gheorghe Mulţescu, antrenor Gaz Metan)

"Nu am mai avut prospeţime în repriza a doua, există o blazare la jucătorii mei şi nu-mi explic de ce. Nu ne iese nimic!" (Gabi Balint, antrenor Vaslui)


"Nu ştiu dacă mai rămîn"
Antrenorul lui Gaz Metan, Gheorghe Mulţescu, a anunţat la finalul partidei că nu ştie dacă va mai continua pe banca medieşenilor şi din sezonul viitor. "E posibil să nu mai fiu aici după finalul acestui campionat. Încă n-am discutat nimic cu cei din conducere, vom vedea ce va fi. Dacă voi continua, trebuie să ne îmbunătăţim jocul pentru că mi-aş dori să ţintim un loc în Europa", a spus Mulţescu la DigiSport.

"Porumboiu vrea performanţă, va pleca"
Gabriel Cînu, fostul fundaşul al Vasluiului, a vorbit despre posibila plecare a lui Adrian Porumboiu de la echipă. "E însetat de rezultate şi din dorinţa de a lua un trofeu sare unele etape în calea spre performanţă, e dornic să se întîmple totul repede. Asta e marea greşeală a dînsului. L-aş vedea capabil să plece în alt oraş, mai ales că nu este sprijinit în Vaslui, cu atît mai mult cu cît acel judeţ există datorită dînsului", a spus Cînu. Gazeta a scris în urmă cu o săptămînă despre planul fostului arbitru de a investi la CSMS Iaşi din sezonul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miniprix.ro Autonom.ro

Bloguri, Bloggeri si Cititori
Blog